.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تبریک ظریف به سید حسن نصرالله

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، با ارسال پیامی، عید مقاومت و پیروزی و سالروز آزادسازی جنوب لبنان را به «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب الله لبنان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش ایرنا، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این پیام تصریح کرده است: حماسه تاریخی و فراموش نشدنی عقب نشینی ذلت بار اشغالگران صهیونیست از جنوب لبنان، یادآوری ایثار، فداکاری، مقاومت و اراده راسخ فرزندان دلاور لبنان و رزمندگان غیور مقاومت است.

در ادامه این پیام آمده است: اینجانب عید مقاومت و آزادسازی و سالروز این رخداد بزرگ را خدمت جنابعالی، رزمندگان مجاهد حزب الله و ملت بزرگ لبنان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

وزیر امور خارجه ایران خاطرنشان کرده است: بدون شک این پیروزی بزرگ در سایه جانفشانی شهدای عزیز مقاومت، پایداری وصف ناپذیر ملت لبنان و مدیریت و رهبری بی نظیر جنابعالی و سایرمسئولان فهیم لبنان خلق گردید و نقطه عطفی را در تاریخ مبارزات ملت های مسلمان منطقه و آزادیخواه جهان رقم زد.

وزیر امور خارجه ایران در پایان اظهار داشته است: سربلندی و سرافرازی جنابعالی، رزمندگان مقاومت و ملت بزرگ لبنان را ازخداوند متعال مسالت می نمایم.

روز 25 ماه مه سال 2000 میلادی صهیونیست ها از خاک لبنان توسط نیروهای مقاومت این کشور اخراج و بخش های عظیمی از سرزمین های اشغالی لبنان آزاد شد و از 14 سال قبل تاکنون همزمان با این روز در لبنان به عنوان عید مقاومت و پیروزی جشن گرفته می شود.

فردا یکشنبه 4 خرداد مصادف با 25 ماه مه جشنی در شهر ˈبنت جبیلˈ برگزار می شود و دبیرکل حزب الله در آن سخنرانی خواهد کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.